Popis
V tomto dárkovém balíčku je pro vás připraveno:
Tuhé Mýdlo FÍKY&RYBÍZ 150 g
Toto tuhé mýdlo kombinuje tradiční rostlinné oleje s pečujícími složkami pro každodenní jemnou hygienu. Vytváří bohatou, krémovou pěnu, která efektivně čistí pokožku, aniž by ji vysušovala. Olivový olej a glycerin zajišťují hydrataci a vyživují pokožku, zanechávají ji hladkou, jemnou a sametově hebkou. Díky jemné parfemaci a přirozeným aromatickým složkám, se při každém použití uvolní příjemná vůně, která z mytí udělá malý voňavý rituál. |
![]() |
|
Krém na ruce FÍKY&RYBÍZ 50 ml
Tento vyživující krém nabízí intenzivní péči a hydrataci díky kombinaci rostlinných olejů a másel, včetně jojobového oleje, olivového oleje, kokosového oleje a bambuckého másla, které pokožku zjemňují a vyhlazují. Glycerin a panthenol udržují optimální hydrataci a podporují přirozenou ochrannou bariéru pokožky. Obohacený o extrakt z černého rybízu, krém dodává pokožce vitalitu, jemně ji zklidňuje a chrání před působením vnějších vlivů. Squalane a vitamin E napomáhají regeneraci a obnově elasticity, zatímco lehká textura se rychle vstřebává a nezanechává mastný film. |
![]() |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Essências de Portugal je portugalská značka kosmetiky, založená v roce 2017. Specializuje se na design a výrobu mýdel, krémů na ruce, difuzérů svíček. Jedná se o malá umělecká díla, nadčasové suvenýry. Vše vyrábí s láskou a péčí, počínaje výrobní linkou, přes ruční balení a konče expedicíK jejich výrobě využívají místní výrobce a ingredience, čímž začleňují to nejlepší, co Portugalsko nabízí, od dřeva, přes korek či suroviny jako je olivový olej a olej z hroznových jader. Kdo si produkty koupí, vždy v nich pozná kousek Portugalska, odtud plyne název Essências de Portugal.
V roce 2017 byli pozváni katolickou církví k vytvoření mýdla připomínajícího sté výročí zjevení Panny Marie Fátimské, touto výzvou to všechno začalo a tak vzniklo jedno z prvních mýdel od Essências de Portugal. V roce 2020, kdy dosáhli vývozu do více než 20 zemí světa, zvýšili výrobní kapacitu a vytvořili prémiovou značku Saudade, slovo, které nemá doslovný překlad v mnoha jazycích a přitom je jedním z nejpoužívanějších v portugalských básních.





